"Nowy" samochód - leasing
: 2018-12-10 00:07
Cześć,
jako że w klubie są osoby, która różne zawody wykonują, pracują w wielu miejscach, może trafią się osoby, które będą w stanie coś doradzić, podpowiedzieć czy podzielić się swoją opinią.
Niestety, lecz muszę rozejrzeć się za "nowym" autem. Szukam różnych informacji. Coś mi się już udało zebrać. Rozważam różne opcje i zbieram informacje. Może ktoś w tym siedzi i jest w stanie też nakierować.
Zarysuję dość mocno ogólnie sytuacje, bo sam nie wiem jeszcze w jakim kierunku iść i na co będę mógł sobie pozwolić (temat sukcesywnie zawężam i rozpoznaję).
Auta potrzebuję głównie do tras, z racji cięcia kosztów i obeznania chciałbym by autko miało LPG (dużo km robione przez najbliższy czas - kwestia czy diesel jak niektórzy mówią, skoro trasa? No można pomyśleć, jako że nie miałem z dieslem styczności to nie przekonany jestem jednak - jak również nie obeznany w tym). Tak więc wstępnie silnik benzynowy, 1.4-1.6 (jakieś Audi z tego co udało mi się zebrać informacje z 1.8 by musiało mieć do trasy). Instalacja do założenia w jakimś serwisie może być, więc nie musi być od razu.
Oglądam zarówno używane auta kilku letnie i nowe pod leasing. Może i warto brać np. takiego 10 latka, jeśli wiadomo że ten model auta jest na tyle ok, że wiek się nie liczy tutaj jakoś.
Finanse. No tak. Używka to jakieś powiedzmy 20 tys. wyjściowo (może do 25). Jeszcze nie wiem na ile bym uzbierał bo sprawa wyszła szybciej niż chciałem.
Nowe? Może i coś w przedziale 50-75 tys. Zależy od rat miesięcznych, opłat itp. Byłem pytać już w 2 salonach jak to wygląda, dowiedzieć się coś. Powiedzmy wstępnie koszt miesięczny biorąc auto na firmę to około 1 tysiak na takie auto + inne opłaty okresowe.
Prawdę mówiąc nie potrzebuję wypasionego auta, jednak przy nowym fajnie mieć już coś sensownego, a przy używanym znowu takie by robiąc dużo kilometrów była kilka "podstaw" w wyposażeniu sprzyjających jeździe (może oczywiste, ale np. obecnie klimy nie mam ). Są bajery, które mi się podobają, przemawiają w nowych autach i często wersje takich aut dużo się nie różnią już, ale i bez tego jestem w stanie przeżyć.
Z tego co wiem, dowiedziałem się autka z grupy VW lubią po długim czasie być problematyczne i wymagać serwisu częściej. Japońskie niekoniecznie lubią się z gazem wszystkie, wiec trzeba brać konkretne modele i o ile słyną z braku awaryjności to jednak awarie są o wiele droższe już gdy wystąpią. W sumie wiele różnych informacji słyszałem, opinii nie wszystkie pamiętam lub dobrze, stąd pytanie co Wy polecacie rozpoznać .
Post mocno ogólny póki co, bo szukam różnych informacji - zarówno opinii, rekomendacji, wiedzy fachowców, użytkowników itp.
jako że w klubie są osoby, która różne zawody wykonują, pracują w wielu miejscach, może trafią się osoby, które będą w stanie coś doradzić, podpowiedzieć czy podzielić się swoją opinią.
Niestety, lecz muszę rozejrzeć się za "nowym" autem. Szukam różnych informacji. Coś mi się już udało zebrać. Rozważam różne opcje i zbieram informacje. Może ktoś w tym siedzi i jest w stanie też nakierować.
Zarysuję dość mocno ogólnie sytuacje, bo sam nie wiem jeszcze w jakim kierunku iść i na co będę mógł sobie pozwolić (temat sukcesywnie zawężam i rozpoznaję).
Auta potrzebuję głównie do tras, z racji cięcia kosztów i obeznania chciałbym by autko miało LPG (dużo km robione przez najbliższy czas - kwestia czy diesel jak niektórzy mówią, skoro trasa? No można pomyśleć, jako że nie miałem z dieslem styczności to nie przekonany jestem jednak - jak również nie obeznany w tym). Tak więc wstępnie silnik benzynowy, 1.4-1.6 (jakieś Audi z tego co udało mi się zebrać informacje z 1.8 by musiało mieć do trasy). Instalacja do założenia w jakimś serwisie może być, więc nie musi być od razu.
Oglądam zarówno używane auta kilku letnie i nowe pod leasing. Może i warto brać np. takiego 10 latka, jeśli wiadomo że ten model auta jest na tyle ok, że wiek się nie liczy tutaj jakoś.
Finanse. No tak. Używka to jakieś powiedzmy 20 tys. wyjściowo (może do 25). Jeszcze nie wiem na ile bym uzbierał bo sprawa wyszła szybciej niż chciałem.
Nowe? Może i coś w przedziale 50-75 tys. Zależy od rat miesięcznych, opłat itp. Byłem pytać już w 2 salonach jak to wygląda, dowiedzieć się coś. Powiedzmy wstępnie koszt miesięczny biorąc auto na firmę to około 1 tysiak na takie auto + inne opłaty okresowe.
Prawdę mówiąc nie potrzebuję wypasionego auta, jednak przy nowym fajnie mieć już coś sensownego, a przy używanym znowu takie by robiąc dużo kilometrów była kilka "podstaw" w wyposażeniu sprzyjających jeździe (może oczywiste, ale np. obecnie klimy nie mam ). Są bajery, które mi się podobają, przemawiają w nowych autach i często wersje takich aut dużo się nie różnią już, ale i bez tego jestem w stanie przeżyć.
Z tego co wiem, dowiedziałem się autka z grupy VW lubią po długim czasie być problematyczne i wymagać serwisu częściej. Japońskie niekoniecznie lubią się z gazem wszystkie, wiec trzeba brać konkretne modele i o ile słyną z braku awaryjności to jednak awarie są o wiele droższe już gdy wystąpią. W sumie wiele różnych informacji słyszałem, opinii nie wszystkie pamiętam lub dobrze, stąd pytanie co Wy polecacie rozpoznać .
Post mocno ogólny póki co, bo szukam różnych informacji - zarówno opinii, rekomendacji, wiedzy fachowców, użytkowników itp.